Look at you all dressed up for some...

Now you talk like yourself, but you're somebody else
Only it ain't on the surface....

And I wonder why I tear myself down to be built back up again, oh I hope some day I'll wake up young again. 



 

Stii cum se spune: nu trebuie sa regreti nimic, ci doar sa inveti. Treci prin viata, nu stii de ce se intampla, ci stii doar ca se intampla. 
Doar pentru ca e greu , nu inseamna ca ai gresit. E doar greu 
Nu privi inapoi pentru ca oricum  nu poti schimba nimic. 

↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠↠
Si nu, nu e vina ta. 

Meriti mai bun. Fii sigura ca ai facut bine, Ema



Noah Kahan - False Confidence

Comments

Popular posts from this blog

Because the Summer it's the best time to remember, with black and blue...no red

Noah Kahan - False Confidence